Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Πρόταση για το Δημοψήφισμα

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK:
Αγαπητοί φίλοι, αγωνίζομαι 30 χρόνια για να αποκτήσει η νέα γενιά αισιοδοξία για το μέλλον, για να υπάρξουν ανθώπινα δικαιώματα, ισότητα. Το Κράτος έκλεισε τ'αφτιά του στο κάλεσμα και στις απελπισμένες μου κραυγές για το ένα εκατομμύριο παιδιών διαζυγίων. Ως ηγέτης του Ελληνικού Κοινωνικού Κινήματος και αντιμέτωπος με όλα τα κόμματα δεν ψήφισα υπέρ της κυβέρνησης. Ομως θεωρώ καθήκον μου, μάλιστα τώρα πλέον δίχως το φόβο της υπαλληλικής-κρατικής-ακαδημαικής μου θέσης, να προτρέψω όλους τους Ελληνες, ιδίως τους 35000 διαζευγμένους που βοήθησα, τους 2000000 φοιτητές μου, τα ζευγάρια που είναι σε κρίση και τους νοικοκυραίους άνδρες που ζητούν ισότητα, να συνεχίσουν να έχουν το κεφάλι ψηλά και την αξιοπρέπεια σε πρώτο πλάνο, ψηφίζοντας ΟΧΙ.
 https://www.facebook.com/spitalas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου