Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Το μήνυμά μου για τις ευρωεκλογές

Αγαπητή, αγαπητέ φίλε και συνεργάτη,
Τα τελευταία χρόνια, αλληλοστηριχθήκαμε για τον αγώνα μας ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Οι δυσκολίες όμως, έδειξαν οτι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει εάν δεν ασχοληθούμε οι ίδιοι με την πολιτική, ώστε να αλλάξουμε μόνοι μας το δίκαιο στη χώρα μας και να ανασάνουν οι δικές μας κοινωνικές ομάδες.
Τα δικαιώματα των παιδιών των διαζυγίων θα εξαρτηθούν από την ψήφο σας.
Ο ΣΥΓΑΠΑ οργάνωσε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ που εντάσσεται στο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ http://europeansocialmovement.blogspot.com
Μαζί με άλλες ομάδες-κόμματα-κινήματα, συνταχθήκαμε σε ομαδικό αγώνα ενότητας (σπάνιο για τη χώρα μας) και με το όνομα ΔΡΑΧΜΗ, αποτελούμε συνασπισμό κινημάτων που ζητά την ψήφο σας την προσεχή Κυριακή 25 Μαΐου. Εγώ, προσωπικά, συμμετέχω και σας παρακαλώ, να σταυρώσετε το όνομά μου και να με τιμήσετε ώστε να συνεχίσω το έργο μας στο ευρωκοινοβούλιο για αποτελεσματικές λύσεις σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα για τους ανήμπορους.
Θυμηθείτε την γενική αποδοχή που είχαμε προ πέντε ετών όταν δηλώσαμε οτι θα ασχοληθούμε με το ευρωκοινοβούλιο αλλά δεν είχαμε οικονομικές δυνατότητες.

Οι φοιτητές μου και οι συνεργάτες μου, γνωρίζουν οτι δεν συμβιβάζομαι, οτι δεν δέχομαι ανταλλάγματα και μάλιστα πολεμώ τη διαπλοκή και λέω την αλήθεια με κάθε κόστος. Γνωρίζουν το ήθος μου και τις επιθέσεις που δέχομαι έως και απόπειρα ανθρωποκτονίας για να με αναγκάσουν στη σιωπή, αδίκως όμως γιατί γνωρίζουν την επιμονή και εργατικότητά μου. Γ'αυτό μάλιστα με ζήλεψαν και τους χάλασα τα άνομα και ανήθικα σχέδια. Γνωρίζουν οτι η ζωή μου είναι αφιερωμένη στα παιδιά μου και στη διόρθωση των κακώς κείμενων στη χώρα μας. Σας ευχαριστώ για τη νίκη που θα είναι όλη δική μας και όλων μας.
Νίκος Σπιτάλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου