Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Αποτίμηση εκλογών

Αγαπητοί μου φίλοι,
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την συμπαράσταση που μου δείξατε.
Αποδείχθηκε οτι στη χώρα μας, είμαστε λίγοι που εκτιμούμε αγωνιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων και γονεικής ισότητας.
Οι συμπατριώτες μας, δεν θέλουν να δουν τα προβλήματα των άλλων αλλά ενδιαφέρονται μόνο όταν έχουν οι ίδιοι το πρόβλημα, ενώ εμείς ενδιαφερθήκαμε για τα προβλήματα ΟΛΩΝ των κοινωνικών ομάδων και ανθρώπων που στερούνται τα βασικά υλικά, πνευματικά και ψυχικά αγαθά και όλων των νέων. Εγώ, προσωπικά, έδωσα τη ζωή μου -με μεγάλο κόστος- προς όφελος του συνανθρώπου, των συμπατριωτών μας και της χώρας μας. Το θέμα διαζύγιο αποτελεί ακόμα ταμπού για τον Ελληνα.
Τα μέσα ενημέρωσης απέκλεισαν παντελώς την προβολή της υποψηφιότητάς μου (όπως γενικά και της ΔΡΑΧΜΗΣ) και εξέλεξαν πάλι τους τηλεοπτικούς 'αστέρες'.
Αγωνίστηκα δίχως χρήματα, δίχως στηρίγματα, παρά μόνο με το έργο μου, με τα αποτελέσματα της δράσης μου και με τη καρδιά μου για τους νέους και τις προβληματικές οικογένειες.
Η πόλωση, εξ άλλου που προκλήθηκε από την ακροδεξιά, από την πολιτική προπαγάνδα σε συσχετισμό με την οργάνωση του συστήματος και της νοοτροπίας, δεν επέτρεψε και πάλι την ανάδειξη των πραγματικών προβλημάτων των ομάδων και ανθρώπων. Οι αγρότες, οι κυνηγοί, οι οικολόγοι, οι μουσουλμάνοι κτλ οργανώθηκαν, αλληλοστηρίχθηκαν, συσπειρώθηκαν και κατάφεραν να πετύχουν αξιόλογα ποσοστά. Μόνο οι διαζευγμένοι και τα προβληματικά ζευγάρια δεν μπορούν να οργανωθούν. Εκανα επιστημονική προσέγγιση, ακτιβιστική, δημοσιογραφική, ανθρώπινη, δίχως να ευαισθητοποιήσω τους Ελληνες. Υπηρέτησαν πολιτικά στεγανά και συμφέροντα ακόμα και με προδοσία μου. Δεν ξέρω εάν αξίζει τον κόπο, να αφιερώνει κανείς ΟΛΗ του τη ζωή για τη σωτηρία αυτών και γενικά των Ελλήνων.  Θα ήθελα τα παιδιά μου να αναγνωρίσουν τις προσπάθειές μου. Εως τώρα, έψαχνα εγώ προσωπικά για να σώσω τους ανθρώπους, τώρα θα περιμένω να έλθουν μόνοι τους και να ζητήσουν (οργανωμένοι πλέον) τη βοήθειά μου. www.sos-sygapa.eu
Ο μόνος τρόπος για να λυθούν τα προβλήματα του ενός εκατομμυρίου διαζευγμένων ζευγαριών είναι να εκλέξουν στην εξουσία δικούς τους ανθρώπους ώστε να αλλάξουν τους νόμους και θεσμούς οι ίδιοι. Οι πολιτικοί μας αποδείχθηκαν ανίκανοι να λύσουν τα κοινωνικά θέματα.  http://europeansocialmovement.blogspot.gr
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο e-mail: spitalas@gmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου