Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Θέλω, ξέρω και μπορώ να αλλάξω τη χώρα μας. Οχι λόγια αλλά έργα

Ηθελα να αλλάξω τον κόσμο και να απαλλάξω τη χώρα μας από τις βδέλες, τα ερπετά και τα παράσιτα. Ημουν οραματιστής και με τις γνώσεις μου, την εργατικότητά μου και την αποτελεσματικότητα με την οποία διαχειρίζομαι δημόσιες υποθέσεις, νόμιζα οτι μπορούσα μόνος μου. Ομως, αποδείχθηκε οτι για αλλάξεις τα πράγματα πρέπει να μπεις στο σύστημα και από μέσα να το ανατρέψεις. Για τους λόγους αυτούς, το κατεστημένο έκανε τα πάντα για να με αποτρέψει.
Με φθόνησαν γιατί είχα ικανότητες οργανωτικές και μάζεψα απελπισμένο κόσμο ενάντια στις ομάδες και συντεχνίες. Δεν έχω εξαρτήσεις και ούτε είμαι υποτελής όπως χρειάζεται η εξουσία ανθρώπους με σκυμένο κεφάλι. Δεν συνεργάστηκα με τη διαπλοκή και δεν έκανα τίποτα με ανταλλάγματα.
Αγωνίζομαι τριάντα χρόνια σε πολλούς τομείς και να πως μπορώ να αλλάξω:
1) Την κοινωνική πολιτική και την υγεία για την ελάφρυνση από τα ψυχολογικά και άλλα κοινωνικά βάρη. Εχω δημιουργήσει από το μηδέν πολλούς συλλόγους με έργο τεράστιο σε χωρισμένα ζευγάρια, σε παιδιά διαζυγίων και ομαδική βοήθεια με πρακτικά αποτελέσματα, τελείως αφιλοκερδώς.
2) Να αλλάξω τη δικαιοσύνη που έγινε μόνο για τους πλούσιους και τους έχοντες. Να αλλάξω το οικογενειακό δίκαιο και κάθε τι που έχει σχέση με τη στήριξη των απόρων. Ακόμα και οι νομικοί ζητούν τη βοήθειά μου και τα βιβλία μου διαβάζονται από δικαστικούς. Εκανα ανατροπές με τον ακτιβισμό μου.
3) Την παιδεία που υπηρέτησα τριάντα έξι χρόνια και με την μεταδοτικότητά μου, την καλοσύνη μου και τις γνώσεις μου, έδειξα το σωστό δρόμο στη νεολαία. Εισήγαγα 'καινά δαιμόνια' που το κατεστημένο δεν ήθελε για να ελέγχει τους νέους. Αν και με συκοφάντησαν για να πετύχουν το στόχο τους, δεν πέτυχαν όλα: Διετέλεσα Πρόεδρος-Προιστάμενος Τμήματος, Υπεύθυνος Τομέα, κτλ, και το έκανα να έχει τεράστιες διεθνείς επιτυχίες, να αναγνωριστεί και να διαπρέψει.
5) Στον Πολιτισμό μπορώ να προσφέρω, έχοντας ήδη εμπειρία από αρχιτεκτονική, αισθητική, διαχείριση του πολιτισμού, και στην ανάπτυξη των πόλεων και της περιφερειακής ανάπτυξης. Να απαλλάξω τη γραφειοκρατία και τις ατέρμονες ουρές του πολίτη. Σ'αυτό βοηθά και η εμπειρία μου και γνώσεις πληροφορικής.
Να σταματήσει ο πολίτης να φοβάται τον κάθε δημόσιο υπάλληλο που κατέχει μια θέση και εξουσιάζει λόγω πολιτικής διαπλοκής και εξαρτήσεων και να αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια.
Να σταματήσει η αιμοραγία εξόδου από τη χώρα των νέων.
Να σταματήσει η φορολογική αφαίμαξη των φτωχών λόγω μνημονίων.
Να υπάρχει αξιοκρατία σε όλο το φάσμα των προσλήψεων.
Να αποκτήσουν ελπίδα όλοι οι πολίτες και να γίνει η χώρα μας ανθρώπινη και όχι γερόντων και τουριστικός φθηνός προορισμός όπως τον έχουν προγραμματίσει.
Ψηφίστε ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ για να μπορέσω να εφαρμόσω τα σχέδιά μου και το όραμά μου για τη χώρα μας όπως το έκανα πάντα αφιλοκερδώς.
Για Αγάπη, Ισότητα, Δικαιοσύνη, Ανθρώπινα Δικαιώματα, Ελευθερία, Αδελφοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου