Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Δώστε μας την ευκαιρία

Η ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ και εγώ προσωπικά, ζητούμε την ψήφο σας για να χρησιμοποιηθεί με τον σωστότερο τρόπο. Δεν είμαι πολιτικός και αφιέρωσα τη ζωή μου σε ανιδιοτελείς σκοπούς και για τους συνανθρώπους μου. Τώρα, στη δύσκολη στιγμή, ζητώ από τα εκατομμύρια των φοιτητών που δίδαξα το ήθος και την ελπίδα, από τις δεκάδες χιλιάδες των συνανθρώπων που στήριξα έμπρακτα, από τις εκατοντάδες χιλιάδες απελπισμένων διαζευγμένων που βοήθησα και οι οποίοι διάβασαν τις ανακοινώσεις, έρευνες και ακτιβισμό μου, από τους νέους που έχουν επενδύσει επάνω μας,

Ζητούμε να μας στηρίξουν τη Κυριακή 25/01/15, στην τόσο σημαντική εκλογική μάχη.
Ας ξεχάσουν αυτή τη φορά τις δεσμεύσεις τους, ας μην επηρεαστούν από τους πλάνους ρήτορες, ας μην απέχουν. Μία μόνο φορά τους ζητώ κάτι, και μάλιστα είναι για όφελός τους. Πιθανόν να μην υπάρχει άλλη ευκαιρία. Κάθε άλλη επιλογή, θα είναι χαμένη ψήφος.
Ψηφίστε ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ, για να συνεχίσουμε με θεσμικό ρόλο το έργο μας με λεβέντικο τρόπο.
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου